About Me

cukuplah ALLAH bgku, ingatlah yg kekal adalh dunia akirat!

Wednesday, May 18, 2011

Peluang datang dan pergi..

sesuatu yg aku tunggu akhirnya muncul tp apakan daya aku rasa berat sgt. Nak kata aku terlalu memilih xda la..

aku hrp dpt belajar b.arab tp aku diberi peluang untk mengajar b.arab dan yg menderitanya ialah aku terpaksa melepaskan sbb aku inginkan yg tetap tp aku diberi peluang yg kontrak. Apakah aku tersilap memandang sesuatu itu...

Ya Allah tunjukkan aku jalan.

Aku minat mengajar tp mereka beri aku peluang mengajar dan mengasuh skali..beratnya hati ini walaupun dipaksa aku rasa beban sgt mgkn kerana kerjaya ini sesuai untk org yg dah kawen tg yg solo mcm aku xtau la mcm na nk cakap takut tak terbuat ja...

peluang datang sekali shj klu aku menolak jg entah akan ada tak lagi peluang untk aku..adakah aku terlalu memilih..kasihanilah aku Ya Allah..aku buntu :(

No comments:

Post a Comment