About Me

cukuplah ALLAH bgku, ingatlah yg kekal adalh dunia akirat!

Tuesday, May 10, 2011

MEI 2011

Cerita baru sudah bermula..hairan byk yg nak tulis untk ruangan ini tp once dh start nk tulis tup..tup idea itu menghilang bersama perasaan ini.

Orang skrg sibuk dengan penyakit sana sini termasuk obesiti. Aku yg masih xbekerja sibuk plak melihat peluang sana sini untk menyibukkan diri dengan mencari sesuap nasi.

Aku tidaklah miskin..
Aku tidak juga xpenah makan tp xmkn sbb posa tue adalah(hehe)..

Yang penting skrg nie masa muda mestilah dihabiskan dengan bekerja untk menyumbang sesuatu pd agama, bangsa dan masyarakat. Rasa mcm xb'guna plak bla xda keja nie.

"Ya Allah yg maha kaya lagi maha pemurah, Murahkanlah rezekiku moga aku dpt keja tetap dan career yg baik dlm masa terdekat nie"

Moga satu hari nnt aku punya business aku sndr tp buat masa la ni aku keja dlu dgn mana2 pihak untk mematangkan diri dlm buat keputusan hidup nie.

-Sallahu ala Muhammad wa ala alihi wasallam- Astagfirullah-

No comments:

Post a Comment