About Me

cukuplah ALLAH bgku, ingatlah yg kekal adalh dunia akirat!

Tuesday, October 12, 2010

Statusku skrg..

Tulisan kali ini lebih b'sikap terbuka seolah2 ini adalah diariku. Apa bakal aku buat dan merancang slps thn nie. Aku sbnrnya belum putus harapan untuk thn nie..masih ada yg blum t'realisasikan lg. Ku pujuk hati dan jiwa menerima apa saja dgn redha. Sekarang aku telah b'gelar guru, pernah suatu ketika terdetik dlm hatiku ingin merasai m'jd warga pendidik.. nah skrg aku sudah memilikinya..aku perlu dan perlu hargainya sehingga tamat p'khidmatan ku. Aku juga kiranya ingin skali b'kerja sebagai pegawai bank. Bank yg aku sdg tinjau2 ini tidak lain dan tidak bukan adalah Bank Islam (hatiku b'bicara: ya Allah izinkanlah aku b'ada dlm dunia bank sekurang-kurangnya setahun).

Selepas puas dgn dunia pekerjaan ingin rasanya continue master plak, kat mna xtau lg tp cadang nya di USM ja Insyallah dlm jurusan education kerna ini mmg minatku and i have a passion in education as well as teaching. Org mesti tnya so bla plak nk kawen??? hehe insyallah seiring dan selari dengan pembangunan diri ini.....to be continued

No comments:

Post a Comment