About Me

cukuplah ALLAH bgku, ingatlah yg kekal adalh dunia akirat!

Monday, April 25, 2011

apa patut aku katakn lg..

tunggu, sabar, usaha lg @ mcm na???...

aku kena terus cuba walaupun mak cik ku menjanjikn untk ambl aku sbg prinsiple barunya tp aku masih xbleh tunggu yg itu..sbb ia masih dlm perancangan, dia mgkn buka @ tidak..ya Allah jgn biar aku mengharap selain drpMU...ya razzak, ya razzak, ya razzak..ya Allah lindungilah aku dr syirik dan perasaan susah hati.

sudah lebih sebulan aku berada di rumah tanpa bekerja apa pun..aku kena keluar lg nampaknya..hijrah???..susahnya seorang perempuan kena keluar rumah semata-mata mencari sebuah rezeki..merantau menggamit seribu satu masalah dan fitnah tambah lg aku seorang perempuan, keselamatan maruah diri dan perasaan malu itu akan ternoda sedikit demi sedikit.

aku ambl keputusan untk tidak berada di kl selagimana xdpt keja tetap..gaji yg murah dan belanja yg besar memang tidak berbaloi..mcm na ni?? aku dh xtau nk buat mcm na dgn ekonomi yg teruk nie..

positivekn balik diri..semua nya telah ditentukn Allah dan sebagai makhluknya aku hanya bleh ikhtiar, doa dan redho walau apa pun yg terjadi. Ingatlah janji Allah itu pasti.

No comments:

Post a Comment